دامیـــنا
دامیـــنا

توزیع گوشت منجمد با قیمت مصوب + جزییات

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: از روز شنبه گوشت منجمد گوسفند و گوساله با قیمت مصوب، در سراسر کشور توزیع می‌شود.

رضا سالمی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: با تصمیم قرارگاه امنیت وزارت جهاد کشاورزی قرار شد عرضه خدمات و کالا در وزارت جهاد کشاورزی به جهت تسهیل در عملیات توزیع و حذف مراحل اداری و نظارت و پایش صرفاً از طریق سامانه انجام شود. این سامانه‌ها در استان‌های مختلف در حال شکل گیری است و در استان تهران آماده شده است و کالا و خدمات شرکت پشتیبانی امور دام جهت عرضه گوشت منجمد و مرغ منجمد در این سامانه عرضه می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: از سه شنبه این هفته این اتفاق افتاده است و واحدهای صنفی، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها، تعاونی‌هایی که در این سامانه ثبت نام کردند، خریدشان از طریق این سامانه باید انجام شود.

به گفته وی، میادین میوه و تره بار هم بارگذاری شده است و بایستی صرفاً خرید از این طریق انجام شود.

سالمی گفت: از شنبه کلیه میادین میوه و تره بار، اصناف تهران، اتحادیه و تشکل‌ها، می‌توانند با ثبت نام در این سامانه و پرداخت وجه که نیاز به مراحل اداری ندارد و مستقیماً از طریق سامانه‌ها انجام می‌شود و با مراجعه به سردخانه‌ها، گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله مورد نیاز خود را تحویل بگیرند.

وی تاکید کرد: شرکت پشتیبانی امور دام به جهت تسهیل در این عملیات در منطقه غرب تهران سردخانه هشت شهریور، در منطقه شرق تهران سردخانه‌های تهران پارس را در نظر گرفته است.